El Bages a qualsevol lloc a qualsevol hora el diari digital de Vic i d'Osona
"STAGNUM.09" Programació cultural de l´Estany
Amb el rerefons de les columnes i els capitells del claustre del monestir de l’Estany, les entitats que organitzen STAGNUM.09 van fer-ne el passat 29 de juny  la presentació.
La marca STAGNUM.09 vol identificar des d’ara la  programació cultural a l’entorn del monestir, fruit de la col·laboració i la suma d’esforços dels quatre organitzadors: l’Ajuntament de l’Estany, L’albergueria-Centre de Difusió Cultural del Bisbat de Vic / Monestir de Santa Maria de l’Estany, el Consorci per la Promoció dels Municipis del Moianès i l’Associació Cultural i Recreativa de l’Estany. Aquesta programació neix amb voluntat de continuïtat, d’incloure activitats i disciplines ben diverses i de proposar-se un alt nivell de qualitat.
Tota la programació presentada tindrà com a marc privilegiat el monestir de Santa Maria de l’Estany  (Moianès), una de les joies del romànic català. Oberta amb un curs de cal·ligrafia medieval, la programació inclou també poesia i música, taller de gospel, teatre litúrgic, música clàssica, música tradicional i nadales . L’adreça següent dóna tota la informació sobre les activitats programades i conté enllaços que permeten conèixer la trajectòria dels artistes que les protagonitzaran. http://stagnumestany.blogspot.com.
Data de publicació: 02/07/2009